03 augustus, 2022

Een belezen boer


Dit is een van die kleinere huizen van de National Trust waar ik het meest van kan genieten. 

Er waren nauwelijks bezoekers in dit eeuwenoude huis van herenboer Browne en zijn bijzondere familie.


Bijzonder vanwege de inrichting van het huis, met name het houtwerk en....bijzonder vanwege de collectie boeken.

Snuffel maar met mij mee.


↓Naar de "servants quarters".

 
Wandeling door het dorp.


↑Er groeit van alles in de muurtjes.


↑Lake Windemere.


Via het gezellige toeristische Ambleside (waar iedereen een B&B lijkt te runnen) en Grassmere terug naar de camping.


"Wat een leuk hotel," riep ik op afstand. Maar toen we het van dichtbij zagen schrokken we.
Het stond leeg. 


Op nog geen kilometer van de camping is een prachtige farm shop waar ik eitjes heb gehaald.


Maar morgen ga ik er andere lekkere boodschappen doen.

En nu naar binnen.
Het is hier f.......koud in mijn bloghoekje.
*****

Geen opmerkingen: