11 augustus, 2022

Highlands 2


Werden we niet opgehouden door klimmende fietsers, dan waren het wel motorrijders die levensgevaarlijke inhaalmanoevres uithaalden.

Nee, de heenweg naar Braemar was allesbehalve ontspannend.
Maar wel mooi en daar probeerde ik toch van te genieten.


Het lijkt erop dat hier 's winters geskied kan worden.


De hei staat volop in bloei.


Ja, u ziet het goed: de entree van Balmoral Castle.

 Tot mijn vreugde kan ik melden dat the queen er momenteel is - bijna tien weken.
Ze kan die reis dus nog wel aan.
Wij wilden haar niet in haar middagdutje storen, dus we zijn met stille trom vertrokken.


Dat hek ken ik van (nu) 25 jaar geleden. Het waren de eerste beelden van de koninklijke familie, na het ongeluk waarbij princes Diana omkwam.


Ik laat de boodschappen bezorgen door AH, de Britse vorstin blijkbaar door BB


↑Wegbewijzering waar bloemen doorheen groeien. Ik vond het wel bijzonder.


↑Van Balmoral zelf is geen glimp op te vangen. Maar op het landgoed van 20.000 hectare staan nog meer gebouwen.

Geen opmerkingen: