04 augustus, 2022

Sizergh Castle

Geen regen, maar wel aan de frisse kant.

We bezochten dit prachtige NT-landgoed (kasteel en tuinen) nabij Kendal.

Ik heb veel foto’s eruit moeten gooien. De belichting binnen is voor een amateur fotograaf als ik niet te doen en aan het bijwerken van foto’s ben ik uren kwijt. Geloof niet dat het de moeite loont voor die paar lezers. Ik moet leren minder te fotograferen, maar het valt niet mee al die andere bezoekers te ontwijken. Heus, het was er erg druk.

Het internet gebeuren op deze camping is echt rampzalig. Ik sluip van plek naar plek om maar bereik te vinden.

Uiteindelijk biedt de pub, waar ik nu zit, uitkomst - met snelle wifi. Ieder nadeel......

Kendal ligt in het zuiden van het Lake District, dus een uurtje van hier. We namen de M6. Zo’n prachtige snelweg is geen straf.


↑Op de knieën voor onkruid.


Vanwege het geloof mag er geen anticonceptie gebruikt worden.
Zes meisjes op afgetrapte stukken leer. Ik had met ze te doen.


Sizergh Castle and Garden is een bezoek meer dan waard.
Trek er maar een dag voor uit, want het kasteel bezoeken gaat met time slots.
****

Geen opmerkingen: