16 mei, 2023

Ik blij, hij moe


Een flinke rit naar Godolphin Estate (15e-17e eeuw).
De A30 staat op de kaart als een vierbaans snelweg aangegeven. Dat bleek niet zo.


↑Het wemelt van de goede doelen in Gr.Br. Deze vindt ik ook lovenswaardig.


De parkeerterreinen van de Natinal Trust zijn niet gratis, behalve voor leden.
Het werkt heel eenvoudig: kaartje scannen. 


Ik hou erg van de Tudor bouwwerken, waar dit er een van is.
Helaas is het huis maar een paar dagen per maand geopend.


Niet gerouwd: de wilde tuinen maakten het meer dan goed.
Just loved it.


↕The cider house


En weer ongekend veel blue bells die zo sterk geuren en het voorjaar niet beter kunnen symboliseren.


In Truro dronken we thee tegenover de wereldberoemde Truro Cathedral (1880-1910)


↓Natuurlijk moest ik nog wat boodschappen doen bij mijn favoriete winkel: M&S.

Geen opmerkingen: