12 mei, 2023

Zelfs een "rip-off" kon mijn dag niet bederven


Wat was het een prachtige dag!
Vandaag geen gezamelijk uitje. Manlief wilde wat rommelen bij de caravan, die na de heftige regenbuien erg vies was. Hij verheugde zich op een dag "thuis met een boek."

We besloten ieder ons weegs te gaan.

Ik deed twee wasjes en maakte de auto van binnen schoon.

Rond het middaguur stapte ik in de auto voor een bezoek aan de Lost Gardens of Heligan.

Het is maar vijf minuten rijden.
Entree: €26,40!!!
Mijn mond viel open, maar ik besloot toch door te zetten.

Ik had zin in een kleurrijk, lekker ruikende entourage..

Nou, ik kwam echt bedrogen uit.
Alles was uitgebloeid of toegetakeld door de hoosbuien van afgelopen week.


De moestuin was nagenoeg leeg.


↑Hier rust een trouwe viervoeter.


↑Speciaal voor mijn lief: bluebells.


Dit roodborstje hupte mijn richting op.
Zo'n schattig vogeltje dat mij altijd aan mijn Montessori kleuterschool doet denken.
We zongen en beeldden "roodborstje tikt tegen het raam" uit.


GR betekent dat dit een brievenbus uit het Georgian tijdperk is.
↓De farm shop van de familie Lobb ligt op herzelfde terrein.

De drie broers Lobb hebben alledrie hun eigen boerderij.
Wij staan op de camping van Richard Lobb.


De winkel staat vol (h)eerlijke producten.
Ik zal hier zeker vlees gaan kopen.


Tot besluit: de Lobb landerijen.
*****

Geen opmerkingen: