13 mei, 2023

Weergaloze dag aan de westkust met een waardeloze afloop


↑Richard Lobb met zijn schapen.


Trevaunance Cove, nabij St.Agnes.



↑Manlief en Jacky bleven op het strandje terwijl ik een pad naar boven volgde, met prachtige vergezichten.

Ik zag een strandje met een paar auto's en vertelde dat later in de auto aan manlief.
Hij geloofde mij niet.
Op de gok gingen we rijden.

En we vonden het strandje.
Alleen.............de weg. Kiezels en keien en geen escape.


Met mijn aanwijzingen wist manlief de auto tussen twee National Trust paaltjes te manoevreren.
Het was millimeter werk.


Toen ik probeerde in te stappen schampte de onderkant van het portier tegen mijn scheenbeen.

Gelukkig had ik een lange broek aan, waar het bloed meteen doorheen kwam. 
Onder mijn stoel lagen twee overjarige EHBO doosjes.


Van al het schoons kon ik niet genieten.
Ik stond te trillen op mijn benen
Angst, schrik en pijn.


Complimenten voor manlief die echt halsbrekende toeren heeft moeten uithalen toen we neus aan neus met een tegenligger stonden.

Ook blij met de all weather banden die deze vakantie vreselijk op hun donder krijgen.

Maar..............het strandje bestaat daadwerkelijk. Ik wou dat ik er nooit over begonnen was.
******

Geen opmerkingen: