24 juli, 2006

Biecht

Na mijn hypertrotse stukje van een aantal dagen geleden, moet ik nu eerlijk opbiechten hoe het Jacob is vergaan.
Mijn zondagsgebed werd niet verhoord. God weet dat ik een gelegenheidsbidder ben. Ik roep hem alleen aan wanneer ik hem nodig heb.
Jacob heeft het by far niet gehaald, ik ben een illusie armer.
Het was een mooie ervaring, hij heeft zijn ogen uitgekeken en lekker gegolfd.
Van de NGF-site:
"Op het juiste moment voldoende concentratie opbrengen om misschien wel de belangrijkste achttien holes van het golfseizoen te spelen. Dat was de opdracht waarmee gisteren 60 Nederlandse golfprofessionals ‘Het Rijk van Nijmegen’ opzochten om er te strijden om drie startbewijzen voor het KLM Open in augustus op de Kennemer. Alain Ruiz-Fonhof, Joost Steenkamer (lid van de Kennemer) en Mathijs Fieten (na een play-off met Hayo Bensdorp) waren de gelukkigen".









Die vervelende Amerikaanse golfrobot, Tiger Woods, heeft de British Open weer gewonnen.
Wanneer heeft een Europeaan voor het laatst die fel begeerde claretjug in de wacht gesleept?
Die heeft Tiger natuurlijk opgedragen aan zijn vader die in de hemelen zijt, waarbij hij zijn tranen de vrije loop liet.
Amerikanen zijn daar gek op. " He`s human after all ", kunnen ze nu geëmotioneerd zeggen.
En die griezelige hypocriet van een Chris di Marco, die zo in de Heere is, werd tweede.
Harde $$$.$$$ verdienen op zondag mag, als je vervolgens maar wel goed het collectezakje van de kerk vult.
Zo houd je je geweten schoon.
Praise the Lord.

Geen opmerkingen: