20 juli, 2006

Hyper en trots = hypertrots.

Mijn zoon, sorry Peter,..... onze zoon Jacob heeft zich geplaatst voor de kwalificatiewedstrijd die a.s. zondag op het Rijk van Nijmegen wordt gespeeld.
Het gaat om een startbewijs voor 'the Dutch Open'.
Ik loop te stralen, want alleen al meedoen aan deze kwalificatie, (wat voor de topranking van NL is weggelegd), is iets waar Jacob tot voor kort nog van droomde.
Hoe lang deze foto cq. column op mijn blog blijft staan, weet ik niet.
Waarschijnlijk heb ik de slechtste foto van hem geplaatst, maar it`s good enough for me.
Nee, wij gaan niet kijken. Vanuit onze luie fauteuils zullen wij de finaledag van 'the British Open' volgen en zo nu en dan onze ogen sluiten en wegdromen.
Dan verstoort een telefoontje onze wensdroom.
"Met Jaak, helaas rondje 78 (zijn gemiddelde dit jaar), is niet genoeg".
We zijn weer bij de mensen, met beide benen op de grond, ik stap weer in mijn schoenen.
Wellicht heeft mijn hubby gelijk wanneer hij mij hyper noemt, maar dat zij dan maar even zo. De downers komen vanzelf wel weer.

Voor de golfliefhebbers volgt hieronder de link.
http://www.pgaholland.nl/index.asp?m_id=69

KLM Open Kwalificatie 23 juli 2006
Golfbaan Het Rijk van Nijmegen Nijmeegse Baan.
09.10
W. Ritzer
J. Frima
T. Nijenhuis

Geen opmerkingen: