15 februari, 2008

Dramatisch

..............leek onze dag - gisteren - te beginnen. Mijn laptop begaf het.
Ik werd van hot-naar her gestuurd. Overal hetzelfde antwoord: serieus probleem - Toshiba software vereist om het op te lossen. Ja, en dat heb ik dus niet bij mij. Paniek en tranen alsof ik een doodziek kind had dat niemand helpen kon.
Een les voor iedereen: back-ups maken en altijd de software bij je hebben.

Dus als de donder een nieuw laptopje gekocht (zie foto). Manlief wilde toch zijn eigen computertje hebben, dus......
En hier ben ik weer.
Met angst en beven weliswaar, want is niet alles verloren gegaan? Gelukkig heb ik een aantal wachtwoorden goed in mijn fotografisch geheugen opgeslagen.
Enfin, ik kan nu niet anders dan het loslaten en van de overige twee weken proberen te genieten.
Het eindigde gisteren goed met een heerlijk, romantisch Valentinesdiner in downtown, swinging Naples.


Geen opmerkingen: