03 december, 2008

WEES WELKOM!!

Je zal het vanaf 1 januari wel uit je hoofd laten om met de auto het centrum van Amsterdam in te rijden. Parkeren in de hoofdstad gaat vanaf die dag VIJF euro per uur kosten. Tel uit je winst gemeente Amsterdam. Is dat om de verbouwing van de Stopera te bekostigen?

Betaald parkeren in Rotterdam is ook geen kattepis. Het is toch krankjorem dat je zelfs op feestdagen moet betalen.

Wij krijgen tweede kerstdag vrienden - die met de auto moeten komen. Manlief is alvast op onderzoek uitgegaan en kwam tot de verbijsterende ontdekking dat het volle pond betaald moet worden. Over gastvrijheid gesproken.

Nu heb ik her en der mijn contacten, dus ons probleem is opgelost. Neemt niet weg dat ik het idioot vind.

Je nodigt mensen uit en vermeld terloops "vergeet niet je chipknip op te laden - ik schat zo'n vijftig euro".

Oh ja, en aan strippenkaarten doen wij vanaf 29 januari (dank je Karin) ook niet meer in Rotterdam.

Dat u het maar weet.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Even een kleine correctie: de strippenkaart is nog tot 29 Januari te gebruiken!

Anoniem zei

Géén dank ;-), ik weet het zo goed omdat ik vanuit de hoeksche waard tot 't zuidplein met de strippenkaart mag en dan de chipkaart moet trekken!