17 september, 2010

Zwetsblog

******************************************
"Een dag niet geblogd is een dag niet beleefd."
Het is mijn motto dat in de "headline" van VERT-EL-SELS prijkt.

Maar wat als ik de hele dag aan het wassen, strijken, schoenen poetsen, schoonmaken en pakken ben geweest. Moet ik het daarover hebben?

Of over de kapper - nee sorry, stylist - die mij een kwartier liet wachten en vervolgens niet erg spraakzaam was.

Bent u geïnteresseerd in de verkoopster van Woolford? Die zich beklaagde over de slechte verkoop van de panty - veroorzaakt door de (veel sterkere) legging.

Ah, bij het afrekenen werd er aan mijn jas getrokken. Daar stonden vrienden uit Zeeland die een maand naar Australië gaan en boxershorts voor hun jarige schoonzoon hadden gekocht. Maar wat heeft u daar nou aan?

Of dat ik een paar onverwachte invitaties van LinkedIn ontving. Dat vind ik echt heel leuk. Maar deelt u mijn blijdschap?

Wilt u wel weten dat mijn man bromde toen hij de baggage zag staan? "Gaan we verhuizen?"

Nee, dat wilt u allemaal niet weten.

Over de televisie is ook niets te melden.

Hoewel...............................

Ik: "Schat waarom kijken we nog naar DWDD?"
Echtgenoot: "Ik zit te wachten totdat er iets spectaculairs komt."
 
Morgen gaan we eens kijken wat de televisie in Engeland ons voorschotelt.
*******************************************************************

1 opmerking:

Anoniem zei

Beste Els, mijn dag begint altijd met Ver-tel-sels !

Geestig, die foto,s van jou à la Oprah.

Geniet van jullie vacantie en denk aan het gezegde: rain is flewing sunshine.
Daarom is Ierland zo groen.

Grs. Jacqueline.