05 februari, 2012

Excuusmail



"Geachte heer/mevrouw TEN BRUGGENCATE,
Uw vlucht van 03/02/2012 jl. was helaas vertraagd. Het spijt ons dat uw reis daardoor niet volgens planning is verlopen. Wij bieden u hiervoor nogmaals onze excuses aan.
Mocht u nog vragen hebben of uw ervaring met ons willen delen, dan kunt u altijd contact opnemen met onze Customer Care-medewerkers. Zij helpen u graag verder. De contactgegevens vindt u op KLM.com > Customer Support > Neem contact op.
Wij hopen u binnenkort weer aan boord te mogen verwelkomen.
Met vriendelijke groet,
KLM Customer Care.
Dit is een automatisch verzonden bericht. U kunt deze e-mail niet beantwoorden. Als u dit soort berichten niet langer van KLM wenst te ontvangen, kunt u zich daarvoor afmelden. Let op: na afmelding ontvangt u geen notificatie e-mails meer van KLM.
Als u zich wilt afmelden voor de ontvangst van sms-notificatieberichten, beantwoord dan deze sms met de tekst STOP."

In feite is dit keurig. De fout lag namelijk niet bij de KLM - maar bij Schiphol.
--
Wat ik dan weer zo jammer vind (ja, ik ben een zeikerdje) zijn die kleine lettertjes. Dat maakt het meteen zo onpersoonlijk - zo van "Plicht gedaan. Claims en klachten voor geweest. Daar zijn we vanaf."
--
Ik lees dat het zaterdag nog rampzaliger was met het OV. Belachelijk!
Nederland gedraagt zich als een derdewereldland. Met iPads en iPhones.
***********************************************************************************

Geen opmerkingen: