17 februari, 2012

Ongelukkig nieuws

*******************************************
Schoondochter belde.
Haar stem klonk somber.
Ik schrok. Dacht meteen dat zoonlief iets ergs overkomen was.

Nee - Johan Friso was off piste gaan skiën en door een lawine overvallen.
Hoewel - overvallen?

Er was een alert afgegeven.
Desondanks............
Ook deze prins was een beetje dom.

De prinsen zijn waaghalzen.
Ze vliegen op Zandvoort ook nogal eens uit de bocht.

Eerlijk gezegd was ik opgelucht.
Of er nu een prins onder de sneeuw ligt of een andere sterveling maakt mij hoegenaamd niets uit.
Het is in alle gevallen verdrietig voor de naasten.

Mocht Mabel of een van de andere Oranjes dit blogje lezen, dan wens ik ze sterkte.

Nu ik toch bezig ben: mijn medeleven gaat ook uit naar de nabestaanden van schrijver, journalist Anil Ramdas
**********************************************************************************************

Geen opmerkingen: