29 februari, 2012

Gut oh gut - daar heb je Rut

************************************************************
HIER gaat het over.

Ik wil er ook graag het mijne over bloggen. Maar ik ben, gelijk Rutger, geen journalist-maar wel een puber van 57 die sinds day1 steunt.
Dit twitterde ik een uur geleden.

Mocht u denken dat ik het meen, dan denkt u net zo bekrompen als het echtpaar Kinneging/Tahir.

Als alleen zij - die een diploma van de School voor Journalistiek kunnen overleggen - zichzelf journalist mogen noemen, dan vallen er heel wat gerenommeerde namen weg.

Zijn mensen die bij boldotcom een boek bestellen wel echte lezers?

Het stel liet zichzelf zo kennen. Zij hebben een probleem met de onconventionele aanpak van interviewer Castricum. Daarin zeggen ze gesteund te worden door vele anderen.
Hou eens even op. Dat is zó zwak: je verschuilen achter onzichtbare deelgenoten.

POWNED kreeg in 2009 59000+ steunbetuigingen en verwierf geheel legitiem een plek in het omroepbestel. Een rebel in politiek correct omroepland.

Het is alweer bijna twee jaar geleden dat ik dit stukje - lange tenen - schreef naar aanleiding van de boze Hanneke Groenteman (die haar lesje heeft geleerd en inmiddels positief brieft over het duo Weesie/Castricum).

In dat blogje legde ik uit waarom ik JA zei tegen het eerste steunverzoek van POWNED.
Ik houd van mensen die moed en lef tonen. Die creatief en innovatief zijn. Die er voor de volle 100% tegenaan gaan en die voor hun zaak staan.
Laat de rest maar jaloers toekijken.

Behavior Cops (op het Binnenhof). Het zou zo uit PVV-hoek kunnen komen.
***********************************************************************************

Geen opmerkingen: