09 oktober, 2012

#bzv


 
"Kijk jij naar #bzv?"
'Ja, ik kijk naar #bzv.'
 
"Ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh."
"Bahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh."
"Ellen toch!!"
 
Er zijn twee redenen waarom ik naar #bzv kijk.
Aad en Henrieke.
De anderen zijn mij veel te gewoon.
Aad en Henrieke leven, in tegenstelling tot Willem, Martin en Henk, in eenzaamheid.
 
Eerst griezel Aad.
Aad houdt ervan zware bewoordingen te gebruiken waardoor hij regelmatig in zijn eigen zwaard valt.
Dat is leuk.
Een stukje beleving, een stukje gewaarwording, een stukje warmte. En voor het eten: een stukje bidden.
 
Aad heeft een kunstgebit.
Als ik zo'n bit aangemeten krijg, ga ik meteen verhaal halen bij mijn tandarts. Ik hoor Aad klapperend eten en vrees telkens dat het gebit uit zijn mond zal vallen. En dat was lucky tv ook opgevallen.
 
Aad heeft vast een sm-kelder zei iemand gisteren bij DWDD.
Dat zou zomaar kunnen.
Volgens mij kan Aad niet wachten. Hij heeft zo'n behoefte aan, wat hij zelf noemt, een stukje warmte.
Maar Aad liet de wollige, gepassioneerde Ina gaan. lucky tv.
 
>>Een tussendoortje.
- Vraag aan de programmamakers:
Mogen de kandidaten geen lichamelijk contact zoeken? Mag er niet geflirt worden? Stiekem een kusje in de stal, als de andere vrouw/man er niet bij is?
 
- Wat ik me ook afvraag:
Hoe komt het dat de uitkomst stil blijft in een tijdperk van sociale media?<<
 
En dan Henrieke.
Henrieke loopt altijd in een zwart outfit. Dat lijkt me heel onpraktisch.
Waarom geen overall? Een vrouw in een overall vind ik stoer en sexy tegelijk.
 
Henrieke communiceert niet makkelijk.
Tot overmaat van ramp heeft ze twee zwijgers overgehouden. Kwebbel Barry stuurde ze weg.
 
Henrieke en de mannen met de koeien of Henrieke met de mannen aan de maaltijd. That's it. Meer kan de regisseur er niet van maken.
 
Wil Henrieke ooit het seksuele genot ervaren, dan zal ze waarschijnlijk een hamburger tussen haar schaamlippen moeten leggen.
******

Geen opmerkingen: