15 november, 2007

Nog twee nachtjes slapen.

Sinterklaas komt a.s. zaterdag in Rotterdam aan. Ik kan het vanuit de warme kamer gadeslaan, want het eindpunt is het bordes van het WTC. Daar zullen de kleinste Rotterdammertjes hem een aubade brengen.
http://www.sinterklaasintocht.nl/

Zaterdagavond hadden wij een etentje met onze zoon gepland. Wij wilden naar de Harmonie. Daar hadden P. en ik enkele weken geleden naar grote tevredenheid gegeten. Die goede ervaring wilden wij met hem delen.
Volgeboekt.

Vervolgens probeerde ik Marone, de Eendracht, Mimosa en nog wat andere (nog niet geprobeerde) kwaliteitsrestaurants.
Tot mijn grote verbazing kreeg ik overal nul op het request. Alles VOL!!
Uit eten is booming in Rotterdam. Sowieso is uitgaan in Rotterdam helemaal HOT.

Manlief opperde de Zwethheul, waar wij nog niet gegeten hebben. "Wal diere", zei ik op zijn Zeeuws.
"Doe nou maar. Leuk. Hebben we alledrie de sterrenrestaurants van Rotterdam e.o. geprobeerd. Tot kerstmis gaan we niet meer uit eten. ".

Ik wist zeker dat deze (gerenommeerde) gelegenheid evenmin plaats zou hebben. "Mevrouw, u belt op exact het juiste moment. We hebben net een annulering gehad".

WIE ZOET IS KRIJGT LEKKERS!

Geen opmerkingen: