23 september, 2008

Op een kier

*********************************************
Thomas Hendriks - programmadirecteur van HET GESPREK - blijft er in geloven.

Hij mailde me en dit fragment post ik:

".............................................................Het doek is overigens nog zeker niet gevallen, we gaan gewoon door met uitzenden en hebben nog allerlei programma's op de plank liggen. We nemen echter voorlopig geen nieuwe programma's meer op; de tering wordt naar de nering gezet totdat we duidelijkheid hebben over de al geruime tijd lopende onderhandelingen met strategische partners.
Wij hebben er alle vertrouwen in dat dat positief zal uitpakken.
Ik werk nu aan een tijdelijke herhaalprogrammering die nog steeds zeer de moeite waard is - we hebben inmiddels in minder dan een jaar 932 programma's opgenomen. Ondertussen probeer ik nog wel te doen wat er in de programmagidsen staat, met als gevolg dat we sommige (actualiteiten)programma's die we dagelijks opnamen, moeten herhalen. Zodra ik een andere programmering in de gidsen kan krijgen, zal ik dat aanpassen..............................."


Of Thomas' hoop tegen beter weten in is, zal de toekomst moeten uitwijzen.

Inmiddels ben ik wel lichtelijk herhaalmoe.

Geen opmerkingen: