29 september, 2008

Spam

****************
Zo nu en dan check ik voor de zekerheid mijn oude (niet actieve) e-mailadres via de webmail.

Het mailboxje puilt uit van de troep. Je kent ze wel: de penisvergroters.

Maar nu zit er ook (minder onschuldige) mail tussen van reguliere, bekende maatschappijen als American Airlines en United.
Daarin staat dat ik tickets online heb gekocht en dat mijn creditcard binnenkort belast zal worden. Het vluchtschema zit in de bijlage.

Wees gewaarschuwd!!

En vandaag één van hetzelfde soort:

Greating Scooters

We've fixed your apartment contract as you had requested; clause 15 has been rewritten. Please read the enclosed updated contract and let us know of your decision as soon as you can.

Goodbye

Ze worden steeds slimmer, steeds gevaarlijker.

Blijf alert!!!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Een paar weken terug heb ik daarover verontrust met Visa gebeld, omdat ik een dag vóór ontvangst van die spam op zoek was geweest naar een ticket. Het probleem was daar bekend.

Ellen ten Bruggencate zei

Ik heb United een mailtje gestuurd. Link (= gevaarlijk) voor mensen die toevallig wel iets geboekt hebben.
!!!!Het e-mailadres is verdacht!!!
Let daar goed op.