06 september, 2011

Stranddag


Wij gaan in Nederland eigenlijk nooit naar het strand. Hooguit in de winter voor een stevige wandeling.
Daarentegen zijn we in februari vier weken op het strand van Naples (Florida) te vinden. Daar waar topless zonnebaden uit den boze is.
Soms probeert een verdwaalde Europese ziel het. Die weet echter niet hoe snel ze zich weer moet "bedekken" wanneer ze in verlegenheid wordt gebracht door boze blikken en beledigende opmerkingen van  preutse Amerikanen.


Preuts ben ik - geloof ik - niet. Ik schaam me alleen voor mijn lichaam
Mensen zouden massaal het strand afvluchten wanneer ik met ontbloot bovenlijf zou gaan liggen zonnen. Mijn lijf is niet bepaald een pronkstuk.
Het lijkt me trouwens ook helemaal niet prettig. Ik kan ook niet naakt slapen.

Het stoort me niet, hoor - andermans tieten. Maar om nou te zeggen dat ik geniet van het aanzicht.......
Ik zie liever een mooi badpak of modieuze bikini.

Dit was een amusant tafereel.
Deze Engelse jongetjes van 8 en 6 jaar zagen hun moeder (tot hun grote verbazing) topless.
Eerst was het oh en wah - mommy, you're naked.
Toen begon het giechelen en het pesten.
De jongste probeerde tevergeefs nog wat uit een tepel te zuigen. Mommy moest haar kinderen van zich afslaan.
Toen daddy voorstelde een "Big Mac" te gaan halen waren mommy's boops niet meer interessant.
********

Geen opmerkingen: