04 september, 2011

Villa d'Este


Hier zit ik dan. The day after the night before.
Met een lichte kater. Niet van de wijn - die was heerlijk.

Nee, ik baal nog steeds van die €250,- en het zal wel even duren eer dat is weggeëbt.
Ineens heb ik enorme drang tot inhalen. Daarmee bedoel ik dat we in plaats van een taxi met de bus naar het vliegveld gaan.
En dat we vanaf Zestienhoven ook met het openbaar vervoer naar huis gaan. De drang dus om dat geld terug te verdienen. Ik weet dat het een hersenspinsel is. Laat mij maar een ogenblik in de waan.

Nog even over het eten van gisteren, want dat is in positieve zin vermeldenswaardig.
De receptioniste van het hotel had dit restaurant aanbevolen.
Reserveren was niet mogelijk, dus zaten wij in de bar ernaast op de loer. Ze gingen om 19 uur open.

 Ik had meteen door dat het een populaire tent was. Klokslag zeven uur zaten we op het terras en om kwart over zeven was het vol.
We aten beiden de antipasti. Een bord vol heerlijkheden. De beste antipasti (€16,-) die ik ooit gegeten heb.
Te veel om op te noemen.
Te veel om op te eten.


Geen opmerkingen: