31 maart, 2012

Borgen


Laat het de komende week maar gaan regenen, stormen, sneeuwen of onweren.
Ik heb mijn (nog uit te zenden) misdaadserie te pakken en daar ga ik eens lekker voor zitten.

 Gisteren liep ik een blauwtje bij de Media Markt, Free Record Shop, Van Leest en ook de Bijenkorf. Maar daar kwam vanmorgen gelukkig weer een nieuwe (actie)lading binnen. Mijn lief ging ervoor (voor dag en dauw) naar de overkant (het voordeel van in de stad wonen).  

Deze serie schijnt geweldig te zijn. Ik ben benieuwd. 
In mei komt trouwens de tweede serie.

>>Borgen (The Government) is de nieuwe internationaal gelauwerde serie van de makers van The Killing. Laat je meeslepen door deze schitterende Deense politieke thriller. We volgen politiek leider Birgitte Nyborg die onverwachts verkozen wordt tot eerste vrouwelijke premier van Denemarken, maar er al snel achter komt dat haar nieuw verworven rechten en plichten hun tol eisen van haar privéleven en haar dierbaren. Borgen laat je niet meer los en is volgens BBC dé nieuwe hit die je moet gezien hebben!<<

De KRO kan zijn detectives in zijn zak steken. 
Midsomer is inmiddels helemaal uitgemoord. De uitspoelde nieren in Silent Witness kan ik uittekenen. En hoe het met Sherlock afloopt weet ik ook.
****

Geen opmerkingen: