07 april, 2012

Feyenoord of Ajax?



Het is de komende zaterdagen weer peentjes zweten.
Onze zoon, coach van de Noordwijkse golfdames, smst me de tussenstanden.
Dat is niet goed voor mijn bloeddruk.

Eredivisie golf.
Iedere week is het voor mij Feyenoord - Ajax.
Voor zoonlief is het Ajax - Feyenoord.

Vorig jaar waren ze onoverwinnelijk. 
In de poule werden record winsten behaald.

Dit jaar gaat het in de zwaarst mogelijke poule heel wat moeizamer. Allemaal toppers.
Twee weken geleden was De Haagsche de tegenstander. Ik vond dit leuke verslag: link

Vandaag werd er, ondanks de alarmerende tussentijdse updates, toch gewonnen - met de kleinst haalbare winstscore 10-8.

Maar winst is winst.

Ik hoop zo voor Jacob en zijn Noordwijkse dames dat ze op 20 mei weer in het water belanden.
Na de finale dan wel te verstaan.
***

Geen opmerkingen: