01 april, 2012

Vandaag gezien



Fantastisch! Gaan zien!
SPEELLIJST

Ik ken geen acteur die zo makkelijk, of noem je dat natuurlijk, speelt als Huub Stapel.

Ik zat zo heerlijk in die voorstelling. De pauze kwam als een slechte onderbreking.

Ik weet niet waarom, maar er barstte ineens een hoestsalvo los. Dat verstoorde mijn concentratie.

Heel vervelend. Je focust je dan op de zaal in plaats van op het toneel. Volgens echtgenoot, die er zowat in stikte, lag het aan de lucht.

De lucht van St. Helena - waar Napoleon zijn laatste adem uitblies.
******************************
Ter aanvulling.

Gisteravond zag ik "Gooische Vrouwen" op Film1.

Laat ik het zo zeggen: ik ben blij dat ik daar mijn geld niet aan heb besteed.

Dat zo'n "lege" film voor zulke volle kassa's kan zorgen.......
*********************************************************************

Geen opmerkingen: