13 januari, 2014

NH Brussels Airport

 
Dit keer heb ik gekozen voor NH DIEGEM.
 
Mijn keuze is altijd gebaseerd op prijs/kwaliteit, gratis shuttle naar het vliegveld en gratis Wifi.
 
Voor ons gevoel is dit een spinternieuw hotel. Maar ik zit op een stoel die ieder moment uit elkaar kan vallen. Ook ruikt het naar sigarettenrook.
Het is een typisch zakenhotel onder de rook van Zaventem.
 
De taxirit was geen pretje.
Een Mercedes: een zogenaamde "luxe wagen."
Haal dat luxe er maar af.
 
Met mijn rotte knie zat ik opgevouwen achterin en na tien minuten kreeg ik ontzettende pijn in mijn onderrug.
En dan heb ik het nog niet over de slechte wegligging.
Gelukkig waren we in anderhalf uur bij het hotel.

 
De kamers zijn aan een opfrissertje toe, maar alles is aanwezig en de bedden zijn prima.
 
Zou De Roy van Zuydewijn hier hebben gelogeerd, vroeg P. - wijzend naar een gaatje boven de televisie - zich hardop af.
Tja. Stel je toch voor....
 
Voor de zekerheid heb ik een stukje papier in het gaatje van Edwin gepropt.
 
 

Geen opmerkingen: