17 januari, 2014

Ze hebben alles, maar toch niet alles

Solgar is een duur merk.
In Rotterdam ben ik dan ook altijd een klein fortuin kwijt aan een potje vitamines.
 
Voor vertrek hadden we een prijsvergelijking gemaakt en de conclusie was duidelijk. Bestellen via internet in de US was vele malen goedkoper.
En dus bestelde ik (vorige week) bij Amazon.com wat wij slikken.
Gisteren werd dat keurig bij de receptie van het hotel afgeleverd.
 
 
Minder blij (eigenlijk verbaasd) ben ik met het aanbod deodoranten bij de drogisterijen alhier.
 
In Nederland koop ik altijd sprays.
Het aanbod is groots vergeleken met hier. Dove, Rexona, Fa, 8x4, Sanex, Neutral, Biotherm............you name it.
 
Het enige herkenbare merk dat bij Wallgreen's te krijgen is, is Dove - maar alleen sticks en gels.
 
Gisteren ben ik eindeloos bezig geweest een deodorant te vinden die ik prettig vind.
Niet gelukt.
 
De verkoopster keek me vreemd aan toen ik naar een deo-spray zonder alcohol vroeg.
De enige sprays stonden op de onderste plank en het was geheel onduidelijk welke bestanddelen ze bevatten.
 
Geloof het of niet: ik heb voor €7,89 een Dove spray besteld.
Weer bij Amazon.com.
 

Geen opmerkingen: