11 december, 2006

Echte kerstkaart


Er gaat niets boven het ontvangen van een kerstkaart per TNT-post. Vandaag viel het eerste stapeltje door de bus.
Nu lag bij mij, jarenlang, eind november een stapel van zo`n 100 kerstbrieven klaar om direct na Sinterklaas verstuurd te worden. De ontvangers werden lui en vonden het vanzelfsprekend dat ik de eerste was. Men antwoordde beleefd op mijn jaarlijkse kerstvertelsels. Een enthousiast, spontaan, gemeend...........en een gelukkig nieuwjaar was er niet bij.

Dat doe ik dus niet meer.
Vorig jaar heb ik eens afgewacht wie mij het beste wenst en heb diegene ook een kerstkaart gestuurd. Het notoire kaartjes sturen is er niet meer bij. Wel kreeg ik meteen de vraag: waar was je kerstbrief dit jaar?

Nu vond ik onderstaande X-mascard, die alleen maar even aangeklikt hoeft te worden. Ik vind die animaties op het internet heel leuk.
De komende weken zal ik er nog wel wat posten.
http://www.greet2k.com/ecards/cgi-bin/postbox.php?card=061211111237kXM

Mensen, voor wie ik echt iets beteken, krijgen een kerstkaart van papier in een envelop.

Geen opmerkingen: