01 december, 2006

Wandaden vragen om daden!


Wanhoop spat van deze foto af. Even was daar dat sprankje hoop, zeker na de winst op AZ. Helaas is het weer helemaal mis. Erwin Koeman zei deze week dat hij doodmoe is en naar het winterreces uitziet.

Daar kan ik goed inkomen want na de vreselijke rellen in Nancy weet ik het ook niet meer. Zondag zitten we weliswaar weer in de Kuip en dat doen we dit hele seizoen, maar volgend jaar houden we de € 600,- mooi in de knip. Prijs - kwaliteitsverhouding klopt al 2 jaar niet, dus gaan wij volgend jaar naar de wedstrijden kijken (doordenkertje).

Geen woorden maar daden: ik hoop dat de UEFA keihard optreedt en Feijenoord een aantal jaren Europees voetbal ontzegt. Ze verdienen niet meer en niet minder. Bestuur, spelers en het tuig dat zich supporters durft te noemen: het is op zijn Rotterdams gezegd één grote puinzooi.

Het zal mij benieuwen of Koeman überhaupt na de winterstop nog terugkeert in de Kuip. Het verbaast mij sowieso dat hij het zo lang volhoudt.

Mijn hart bloedt, maar mijn verstand overwint.

Geen opmerkingen: