13 december, 2011

Puur natuur


Op Facebook trof ik deze foto van Brigitte Bardot aan.
Mannen zien waarschijnlijk liever de BB uit de jaren zestig.
Ik niet. Ik vind haar prachtig en krachtig. Ze schroomt niet haar ouderdom (77 jaar) te tonen.
Kijk eens naar die getekende handen.

Ik zocht een contrast en dacht meteen aan Conny Breukhoven of Marijke Helwegen.
Vrouwen die zichzelf blijvend misvormd hebben met plastische chirurgie.

Maar ik kwam op iets veel ergers.

Dit is Jocelyne Wildenstein (1940).
Ooit een schoonheid. De jonge vrouw, die zichzelf toegang had weten te verschaffen tot de jetset, wist een miljardair aan de haak te slaan. Man en vrouw deelden de hartstochtelijke liefde voor katten.

Echter. Manlief verloor na verloop van tijd zijn interesse voor de ouder wordende vrouw.
Maar hij behield de liefde voor katten.
Jocelyne dacht hem voor altijd aan haar te kunnen binden en ging (voor hem) meermalen onder het mes. Tevergeefs

Ze gaat nu door het leven als Cat Woman.
Ik ben bang voor katten.
**********

1 opmerking:

Angelien zei

Hoe ver kun je doorslaan in de 'liefde' voor een ander....?

Overigens begrijp ik ook niet dat er nog chirurgen te vinden zijn die aan dergelijke verminkingen willen meewerken.... $$$€€€

Groet,
Angelien