10 juni, 2012

Driemaal Ellen

**********************************
Er werd mij laatst gevraagd waar mijn naam in drievoud (met het logo van Blogger), links boven mijn foto, toch voor diende.

Dat zal ik u vertellen.

Ik laad nogal wat foto's.

Op een gegeven moment zegt Google: "Zo is het wel genoeg. Ga nu maar betalen."

Nee dus - dat weiger ik.

Een andere blogger tipte me: "Je voegt een gastschrijver (dat ben jezelf) toe."

Inmiddels ben ik in het goede gezelschap van twee gastschrijvers en dat zullen er nog veel meer worden. Zeker wanneer ik het huidige tempo waarmee ik foto's upload handhaaf.

Vorig jaar beging ik een blunder door een gastschrijver te verwijderen. Gevolg: foto's weg.
Dus ziet u ergens zwarte plaatjes, dan komt dat omdat ik de plaatser eruit heb gegooid.

Nooit te oud om te leren.
*******************************

Geen opmerkingen: