14 juni, 2012

Plasjesdief



Dit zit sinds vanmorgen op een van de (gesloten) tussendeuren geplakt.
Meteen gingen mijn gedachten 34 jaar terug - naar 1978.

Zonder nu te veel in details te treden (zoonlief schaamt zich wanneer ik het over seks heb): 
ik weet nog precies op welke dag en waar ik bezwangerd werd.

Kort daarop stonden er potten met draaidoppen naast de wc.
Een warme zomer lang.

Het was wel een gedoe.
En vaak ook een geklieder - plassen op/in zo'n pot.

Ons huisje (met één wc, annex douche) stonk een aantal maanden naar pies.
Wanneer er bezoek kwam zette ik die potten in de garage.

Plasjes sparen voor Moeders voor Moeders.
Met mijn hCG-hormoon konden wellicht andere - minder vruchtbare - vrouwen geholpen worden.

Nu vraag ik mij af waar deze aanstaande moeder haar plaspotten heeft neergezet.
Bij de hoofdingang?
****

Geen opmerkingen: