18 juni, 2012

"Verdoezelspray"



Vanmorgen had ik een afspraak met een makelaar.

Het eerste wat me tegemoet kwam toen ik de hal betrad was de lucht van insecticide. Althans, zo ruikt de spray waar ik vliegend ongedierte mee dood spuit.

Op het aanrecht zag ik een pakje sigaretten liggen. Daar werd de lucht plotseling ook irritant penetrant. 

Als u weet dat wij bijna tien keer verhuisd zijn, kunt u zich ook voorstellen dat ik every tric in the book ken.

Een appeltaart bakken terwijl je kijkers krijgt is ook een goeie.
Het ruikt lekker en het betekent dat de keuken goed gebruikt wordt. Daarnaast geeft het een huislijke sfeer.

Nou, het huis was erg leuk - maar die luchtverfrisser of wat daar dan voor door moet gaan zit nog steeds in mijn neus. En oog.

Je vraagt je af wat er weggespoten moet worden.

Sigarettenlucht? Verflucht? (ze waren een kast aan het schilderen)
Of erger: muffe vocht -of rioleringslucht. 
Hoe dan ook, de verdoezelspray was overvloedig gebruikt.

Mocht er een vervolg komen, dan vraag ik om een onbespoten bezichtiging.
********************

Geen opmerkingen: