09 juni, 2012

Nederland: Nul - Denemarken: Eén

******************************************************************************
Ja, die 2-0 van mij was inderdaad wishful thinking.

Zo kort na de wedstrijd moet ik mijn mening eigenlijk inslikken. Ik ben te geagiteerd.

Extra geagiteerd, omdat ik me vooraf al geërgerd heb aan die Oranje-hysterie.

Vandaag zag Rotterdam oranje.
Ik kwam straalbezopen mensen op straat tegen. Zogenaamde supporters.
Voor de wedstrijd dreunde het Stadhuisplein ons het huis uit. Nu heerst er een doodse stilte.

Ik merk dat ik me op FB moet inhouden.
Mensen die maar roepen dat Oranje beter was.
Oranje was beter wanneer het gewonnen had.
Dankzij de snelle tegengoal werd het wel een aanvallende wedstrijd.

Elf mannetjes, die miljoenen verdienen met voetbal, wisten een zogenaamd eerste divisie elftal niet te verslaan.

De Denen scoorden uit een eerste de beste kans. Oranje wist uit 40 kansen niet te scoren.

"Danmark, godt for dig."
**************************

Geen opmerkingen: