14 juli, 2012

"The Cornwall" is mal (3 - en de laatste naar ik hoop)



De eerste ochtend werd ik wakker door -en met een vlammende pijn in mijn onderrug.
Jammer dat ik de kuil in het matras niet meteen op de plaat heb vastgelegd.
Goed. Er is een kinderbedje gesloopt om mijn matras op een harde bodem te laten rusten. 
En dat voor £159,- p.d.
Dat is altijd nog €201,62

De enige manier om de kamer te koelen is door de deur open te zetten.
Maar dan moet het buiten ook wel koud zijn.

De warmte wordt voornamelijk veroorzaakt door de koelkast.
Ik hoop dat u een beetje verstand heeft van koelkasten.
Inside koelen ze - outside verwarmen ze.

Dit hotel (2010 gebouwd) heeft namelijk geen airconditioning.
En dat voor £159,- p.d.
Dat is altijd nog €201,62

De eerste drie nachten was het een gevecht met de winterdekbedden. Ook P. lag continu te worstelen.
De open deur, achter de dikke gordijnen, mocht niet baten.
Die twee kilo (soms 4 kilo, als ik die van P. erbij kreeg) bovenop me hield me wakker.
Tot eergisteren (zie foto).

En vanmiddag dan...........
We kwamen terug in de kamer. Ik zag het meteen.
Weer niet gezogen.
In zes dagen is onze kamer één keer gezogen.
Is dat niet godgeklaagd?

Ik liep de gang op en zag een stofzuiger staan.
Toen kwam er een schoonmaakster tevoorschijn.
Ik maakte aanstalten de stofzuiger te pakken.

"What are you doing?"

'Sorry, I forgot to vacuum-clean my room this morning,' antwoordde ik.

Haar mond viel open.
"Sorry?"

'Yeah, I have to vacuum-clean my own room - don't I. All included in the price.'

£159,- =  €201,62 = fl. 443,56 (en dan heb ik nog naar beneden afgerond)
****

Geen opmerkingen: