11 juli, 2012

"The Cornwall" is mal (1)



Evenals twee jaar geleden, toen het hotel nog leed aan kinderziektes, zijn we neergestreken in "The Cornwall."

Het is een beetje een raar hotel.
Met raar bedoel ik: rare constructie en rare situaties (zoals gisteravond).

Zo moet je, nadat de lift je naar de 2e verdieping heeft gebracht, nog twee trappen overwinnen om daadwerkelijk op de tweede verdieping te komen.
De kamers zijn heel groot, maar totaal sfeerloos.


De badkamer is eveneens groot en van alle luxe voorzien.


Maar die douche.................. 
Je moet een hoogspringer zijn om eerst in het bad te komen.
Bij het uitdenken is geen vrouw aanwezig geweest. Zie de foto van de wc.
Zit je net lekker te bouten.......krijg je de deur in je gezicht.

Wij gingen vanavond onder de douche.
Tot mijn grote verbazing bleek het badlaken nat te zijn.
Ik dacht dat het aan mij lag, maar ook P. moest zich zien af te drogen met een vochtige doek.

Ik belde de receptie.
Binnen twee minuten stond er iemand met vier droge, warme badlakens voor de deur.
Ik legde uit dat wij de gebruikte handdoeken op de grond leggen, onder de wastafel.

De jongeman excuseerde zich voor het ongemak.
"But they should go in the bath. Than you get new ones."


Ik was verbaasd, maar zei dat we dat in 't vervolg zouden doen.
"No - no, don't worry. She should have refreshed them. 
Common sense."

Inderdaad. Common sense.
Dat is precies wat hier ontbreekt.
****

Geen opmerkingen: