15 juli, 2012

Ik zeg niets - ik rapporteer enkel.




Wat weet zo'n Cheltenham zich op internet geweldig te verkopen. 

P. is jarig en dus gaan we Italiaans eten.
We drinken feestelijk een prosecco en daarna bestel ik een heerlijke Valpolihuppeldepup d' Ambruzzo.

De kaart is veelbelovend. Daarom duurt het even voordat we onze keuze hebben gemaakt.

Ik kies sardines.
'Sorry, we're out of sardines.'

Dus zoek ik verder. Denkend: "stupid - zeg gewoon direct wat er niet is."
Eerlijk is eerlijk: we eten heerlijk.

Dan gaan we een dolce uitzoeken.
IJS!!!! Hmmmm, lekker:  espresso crunchy ice cream.
Dat bestel ik.
'Sorry,we're out of espresso crunchy ice cream.'

Dus zoek ik verder. Denkend: "lul - zeg gewoon direct wat er niet is."
Okee - dan wordt het pistachio. P. neemt dat ook.
'Sorry, we're out of pistachio.'

Ik kijk om mij heen of er ergens een camera hangt.
P. heeft al om de rekening gevraagd.

Ik kijk hem aan: "Schat, kan ik hier wel een blogje over schrijven?"

Hij knikt: 'Jij wEL - niemand die je gelooft.'
****

Geen opmerkingen: