07 november, 2012

Susan Sarandon


 
Ze zat keurig vragen te beantwoorden van Twan Huys en "studenten."
Afgelopen vrijdag zag ik mijn favoriete actrice Susan Sarandon bij College Tour.
Ze schijnt momenteel in Amsterdam te zijn voor een filmweek.
 
Ik bewonder Sarandon niet alleen om haar acteerwerk, maar ook om haar politiek engagement.
Ze is de Jane Fonda van begin deze eeuw
Haar moedige kritiek op het Bush regime werd haar niet in dank afgenomen.
En dat is een understatement.
Susan, haar kinderen en echtgenoot werden bedreigd. Een hachelijke ervaring, zo vertelde ze.
 
Over echtgenoot gesproken: Tim Robbins (nog zo'n fantastische acteur) kwam ook in het gesprek aan de orde.
Na lang zeuren van Susan had hij dan toch het scenario voor Dead man walking geschreven.
 
"Tim Robbins............your husband," vroeg Twan.
'Yes, my husband,' antwoordde Sarandon.
 
Maar dat sloeg duidelijk op de jaren vóór 2009, want tot mijn grote verbazing lees ik (sorry, ik houd de roddelbladen niet zo bij):
Bricklin teamed with the actress to build the ping-pong club SPiN a few years ago. In 2009, her publicist insisted their relationship was "strictly business," according to ABCNews.com. That may have been true three years ago, but it appears that romance has since blossomed between them. Or at least they're finally out and proud about it.
 
Ping-pong met een jonge adonis: 
Het houdt de 66-jarige actrice in ieder geval jong en dat verhult ze niet.
 
 

Geen opmerkingen: