20 november, 2012

Vluchtblog


 
Voor het eerst heb ik met het kleine FLYBE gevlogen.
Het is een prima (lucht)busverbinding met bestemmingen all over Groot-Brittanië.
 
Ik heb geen zin in gezeik over goede stoelen en te veel bagage – dus die reserveer ik tegelijk met de boeking en daar betaal ik dan ook extra voor.
 
Dat Exeter airport in de publieke ruimten geen wifi aanbiedt vind ik slecht, aangezien het merendeel zakelijke vluchten zijn.
Anno 2012 zouden alle vliegvelden die dienst gratis moeten aanbieden.
 
Enfin – ik kocht dus een ₤16,-  voucher voor de executive lounge.
Maar dan mag je ook naar hartelust drinken, snacken en wifiën.
En zo Nederlands als ik ben – nam ik wat fourage mee aan boord.  Want snacks en drinken aan boord zijn ronduit duur.
 
Ik was tenslotte – op weg naar die “gezellige” lounge – al door de security gegaan.
 
Op beide vluchten zat ik alleen op de voorste rij, met extra beenruimte.
 
Let op de ‘plofchips.’

 
Manlief had al weerberichten gestuurd.
Mist..............vertragingen.
 
Gelukkig vertrokken en arriveerden wij keurig op tijd.
Waarom maakt deze foto wel duidelijk.
***

Geen opmerkingen: