18 april, 2019

Italië, ik ben weer thuis


We vertrokken om 8.45 uur uit Martigny en reden in Viverone (Noord-Piemonte) even fout, waardoor we tegen twaalven de camping vonden.

De reis verliep voortreffelijk.
Nauwelijks verkeer op de prachtige route.

Goh, wat rijd ik dit liever dan via de Gotthard.
Wel Zw.Fr. 48,50 moeten aftikken voor de Grote St.Bernard tunnel, maar dat hadden we er graag voor over. 


Door maar één pootje uit te draaien kon ik onderweg rustig op mijn eigen wc zitten.
Op m'n gemak, zo te zeggen. 


Het was even manoevreren met dat bakbeest, maar het ging goed.

Back to basic.
Dit doet mij aan de vakanties met mijn ouders denken.
Alleen de douches (met muntjes) hebben warm water, naar ik hoop.

Verder alleen koud water.
Dus ouderwets een handwasje in een emmer. Maar mevrouw heeft een grote tas vol vuile was van mij aangenomen om te wassen.
Ik moet het alleen nog ophangen.


Tijdens het rijden is er het een en ander losgeschud. Niets dramatisch.
Voor de wifi moet ik naar het café.
Dat overleven we ook wel.

Over twee dagen door richting Bologna.


Ciao!!
*****

Geen opmerkingen: