28 april, 2019

Certaldo


Op deze foto ziet u in de verte onze camping. Een prachtige locatie, maar erg regengevoelig.

Terwijl ik dit schrijf worden we aangevallen door een gigantisch onweer. Na een oogverblindende flits kwam er een klap, alsof er een bom viel, die de caravan deed schudden. 
We schrokken ons een lens. Nu vallen er weer ijsstukken op het dak.

Mijn geduld wordt op de proef gesteld. De zin om deze reis voort te zetten neemt met het uur af.

We zijn alleen maar bezig met schoonmaken en de boel droog proberen te houden. En om Jacky te kalmeren, natuurlijk.

Maar op dit moment kunnen we niet weg. Alles om ons heen is modder en we staan in modder.

Er arriveerde gisteren een jong stel uit Duitsland, met een tentje.
Ze waren hier vorig jaar ook geweest, maar waren toen weggeregend. Ze hoopten nu op beter weer. Ik hield mijn mond.

De dag begon al bewolkt en dus kozen we voor Certaldo – de oude stad op de heuvel. Het was zeer de moeite waard.

Er was een Duitse trouwerij aan de gang in het middeleeuwse kasteel. Zeer sprookjesachtig en romantisch. Zal wel flinke een duit gekost hebben.

Inmiddels heb ik manlief voor de derde keer lief aangekeken en gevraagd of hij zijn internetbundel weer wilde spekken.

Het uploaden van foto’s kost een vermogen. Daarom moet u het nu echt alleen met het album doen.

Morgen staat Siena op het programma.

FOTOALBUM

******

Geen opmerkingen: