26 maart, 2008

Nog even

iets over Harry de Winter. Ik lees namelijk dat hij nu ook woedend is op Afshin Ellian - beter gezegd op diens column in Elsevier.
Harry is boos op iedereen die hem niet zonder slag of stoot gelooft - of bijvalt.
Ik had hem vooraf op een briefje kunnen geven waar de tegenwind vandaan zou komen. Opvallend is trouwens het zwijgen van de mensen die hem op voorhand steunden, zoals Hanneke Groenteman.

Ellian vind ik nou niet direct één van de beste columnisten. Ik hoor hem liever!
Desalnietemin is hij een integer mens met veel kennis van de islam en moslims. Hij gaat inhoudelijk in op de statement van de Winter, die op zijn beurt niet bij machte is daar met argumenten op te reageren. Dus wordt hij boos, net als vorige week op arabist Hans Jansen.
Via de media reageert hij zijn woede nog steeds af. Daarmee wakkert hij telkens het vuurtje aan.

Dom, want Harry zelf moet op de blaren zitten.

P.S. Neef Leon de Winter haalt meedogenloos uit in Elsevier.

.........................................'En nu eisen mijn neef en andere ‘joodse mensen’ dat Afshin op deze site moet zwijgen en door Elsevier moet worden verbannen. O ja, en Harry gaat ook met de universiteit Leiden praten. Een ‘Berufsverbot’ moet Afshin krijgen!

Ach, u moet maar denken: als Harry een hondje was geweest, dan had hij dag in dag uit aan zijn piemeltje liggen likken.'

Geen opmerkingen: