03 juni, 2010

On the run

**************************************
Joran van der Sloot is weer gesignaleerd.
In Zuid-Amerika dit keer. Zelfs Peter R. had daar geen weet van.
Zuid-Amerika, dan denk ik meteen aan corrupie.
Joran zou een zakcentje hebben verdiend aan drugs in Azië. Want tot daar werd hij achtervolgd door onze SBS misdaadreporter.

Hij heeft zijn leven "gebeterd" en is nu beroepspokeraar. Daar kun je van alles bij bedenken.

Er is een meisje à la Natalee Holloway vermoord. Ze zou met Joran naar een hotelkamer zijn gegaan.
Wat daar is gebeurd laat ik aan uw fantasie over.
Ze werd vermoord aangetroffen - van Joran ontbrak ieder spoor.

Die blijkt nu in Chili te zitten. Interpol is naar hem op zoek.

In mijn fantasie zie ik Joran met een tas vol bankbiljetten door de straten van Santiago rennen. Hij loopt van het ene contact naar het andere, de hete adem van Interpol agenten in de nek.
Hulp kost geld.

Pak die jongen in vredesnaam eens!

Natuurlijk ben ik voorbarig. Het moet nog worden bewezen dat hij de Peruaanse heeft vermoord.

Maar wie deze jongen gezien heeft zal het met mij eens zijn dat hij een pathologische leugenaar is. Iemand die hard op weg is een seriemoordenaar te worden.

Geen opmerkingen: