26 mei, 2012

B&B


Het was weer een kostelijk televisie-avondje: dankzij Max.

Ik keek naar een aflevering van Bed&Breakfast (een Brits format).

Vanavond zag ik zó veel haat en nijd dat de tv groen en geel uitsloeg.


Ik zag een Schiedamse B&B met een "legbad." 
Ik zag een Sallandse B&B met paarden en indianen.
Maar de kroon spande de Limburgse B&B waar W.A en Maxima hebben gelogeerd.

Die laatste kost maar liefst €125,- per nacht. Weliswaar lig je in een elektrisch bed en heb je een minibar tot je beschikking (zal ongetwijfeld wat kosten) - maar de badkamer is open en piepschuim noch steenwol zijn weggewerkt.

>>Ik zie W.A 's morgens zijn eerste draai doen - terwijl Max haar beschuitje met suiker ligt te nuttigen.<<

Hoe dan ook.
Als ik nu de slotconclusie van de Limburgse gastvrouw, die zich heeft gefocust op één soort publiek, weergeef - dan gaat u zeker kijken.

"En je ziet dat je toch met die mensen leuk contact kunt hebben."

Die mensen waren de mededingers.

De instelling die deze Limburgse B&B in 2009 tot beste van Nederland heeft verkozen, heeft een onvergeeflijke fout gemaakt.
******

Geen opmerkingen: