05 mei, 2012

La prima colazione



Het ontbijt - weliswaar buffet - is groots.
Waanzinnig.
Ik ga niet eens vertellen wat er allemaal staat uitgestald. Te veel om op te noemen.
Vooral de hoeveelheid verse -en zelfgemaakte heerlijkheden verbaast me.
Fruit, confitures en 4 soorten honing zijn allemaal organisch.


Ik wil even terug naar gisteravond.
Na het eten ging ik in de lounge mijn blogjes schrijven. De ontvangst (Wifi) is daar beter.
P. ging meteen naar de kamer.

Ik zag en hoorde de andere gasten binnenkomen.
Om elf uur ging ook ik naar boven.

Aangekomen op de tweede verdieping hoorde ik geluiden die ik 's nachts wel eens op bepaalde commerciële zenders waarneem.
Voor onze deur bleef ik even staan.
Was er een vrouw bij P.?

Nee, het geile gekreun en wellustig zuchten (ik hoorde zelfs kussen) kwam uit andere kamers.
'Yes ohhhhh yes - go on.'
"Jahhhhhhh - ohhhh bitte - jahhhhhhhh."

Dat het gehorig was wist ik. Maar dat ik zo geconfronteerd zou worden met andermans intimiteiten.......
Enfin - het was (hoe toepasselijk) VRIJdag.

Ik moet zeggen dat het zijn uitwerking niet miste.
Lichtelijk opgewonden ging ik onze kamer binnen.
Helaas: daar klonken heel andere geluiden - grzzgrhgr.

P. was reeds ver weg. Wellicht ergens waar wulpse dames hem verwenden.
Ik deed mijn oordopjes in en probeerde ook in dromenland te komen.
Dat lukte.
Een droom met een happy end.
****

Geen opmerkingen: