07 augustus, 2012

"Want WIJ zijn een gek volk"



Nogmaals: "speak for yourself, Mart Smeets."
Jij bent gek. Dit gênante fragment toont dat nogmaals.

Je wordt uitgekotst. Niet alleen door ondergetekende.

Zie het AD: Leg uw Mart Smeets-bingo even opzij - en schakel over naar de BBC.

Zie Trouw

Zie Metro:
Mart: Epke, WE hebben weer goud. Senk joe!
Epke: Graag gedaan.

Mart: Wij normale mensen begrijpen niet waarom mannen aan een stok hangen.
Epke: Wat is je vraag?

Mart: Wij weten niets van de rekstok. Leg ons eens uit wat je er voor moet doen.
Epke: Vooral de Kolman heeft veel tijd en energie gekost. En om na de hele schroef over te gaan op die anderhalve draai: dát doet soms pijn.

Mart: Mevrouw Van Zetten uit Tiel moet het ook kunnen begrijpen…
Epke: Hard werken, veel oefenen en tot het gaatje durven gaan.

Mart: Diep, diep respect. Ik buig mijn hoofd zeer diep.
Epke: …

Mart: Ik ga nu iets heel geks zeggen. Ik vind jou nu al de sportman van het jaar. Mag ik dat zeggen? Ja, dat mag ik zeggen.
Epke: Dat ben ik al, Mart.

Mart: Maar we schrijven het met potlood op: Epke Zonderland wordt ook in 2012 sportman van het jaar. Formidabel!
Epke: Dank je wel....................

Zie de Mart auf wiedersehen actie op Facebook (al ruim over de 40.000 likes).

Mooi initiatief, al had ik voor Adieu Mart Smeets gekozen.
*****

1 opmerking:

Ellen zei

Ik hoop dat Epke nog een "vluchtelement" over heeft....