01 september, 2012

Wie de schoen past


Twee maanden geleden, tijdens de uitverkoop, was ik goed geslaagd bij Van der Assem.
Maar toen werd het warm en bleven de nieuwe schoenen in de doos.
 
Tot gisteren.
Vlak voordat we naar Zeeland zouden gaan deed ik mijn nieuwe stappers aan.
 
Hihihihihihihi.
Hahahahahaha.
 
 
Bij Van der Assem konden ze er niet om lachen.
"Een onvergeeflijke fout."
 
Er werd me, naast 100 excuses, koffie met appeltaart aangeboden.
Eén van de verkoopsters ging naar het magazijn.
 
Twee minuten later kwam ze met een doos schoenen naar beneden.
Hihihihihi
Hahahaha
In de doos zaten de broertjes van deze schoenen.
Dat kon ook niet missen.
 
"Welke wilt u mee naar huis nemen?"
Ik ging weer passen en kon nu eigenlijk geen keuze maken.
 
'Welke had ik eigenlijk gekocht,' vroeg ik.
"De beige."
'Okee, dan neem ik de beige mee naar huis.'
 
'Maar ik vind die andere eigenlijk ook wel leuk. Kan ik die niet voor een zacht prijsje krijgen?'
"Okee. Voor de helft van de helft. Dat is dus €47,70."
'Ik wil ze voor €40,-'
 
En €40,- betaalde ik. 
 

Geen opmerkingen: