07 december, 2012

Christmas crackers


 
Met lichte weemoed denk ik aan 2010 en 2011 terug, toen wij aan mochten schuiven bij dierbare vrienden in Devon.
Zelden zag ik zo'n feestelijk gedekte kersttafel, met die geinige christmas crackers.
 
Ik wil ze dit jaar ook op mijn kersttafel. Maar waar koop je die?
 
AmazonUK stuurt het lichte explosieve feestartikel uit veiligheidsoverweging niet op.
 
Tijdens mijn zoektocht stuitte ik op deze site van the English Shop.
Sowieso genieten van leuke en lekkere Britse producten.
 
Mocht u iets willen bestellen, reken dan op +/- 10 dagen levertijd. Zeker in deze drukke tijd is op tijd bestellen een aanrader.
 
Kerstmis en Engeland: een prachtig koppel.
****

1 opmerking:

Angelien zei

Ik zag toevallig vanmiddag in de HEMA dat ze deze hier ook verkopen: 9 stuks voor 3 euro. Maar of het enig kwaliteit heeft weet ik natuurlijk niet.

Hoe dan ook: Ik wens jullie hele fijne Kerstdagen!
Vriendelijke groet,
Angelien