Kabel geeft - waar wij zitten - zondermeer de beste ontvangst.
Beter dan ADSL.
We hebben ons, na de ruzie met de klantenservice van Zeelandnet, goed laten voorlichten door het onafhankelijke bellen.com - voorheen Ben Woldring.
Bij hen heb ik mijn klacht over de service van Zeelandnet ook neergelegd.
Kabel dus.
Dan moet de kabel niet beschadigd zijn, Zeelandnet/Delta!
Beschadigd is hij dus al vanaf het begin, vandaar ook de doorlopende problemen.
De man die een digitaal kaartje in onze televisie kwam plaatsen zei drie weken geleden al dat er iets goed mis was met de kabel.
Een weekend zonder internet is bijzonder lastig, vooral als je bankzaken en afspraken moet regelen.
Vanmorgen reed er godzijdank een busje van Delta het parkeerterrein op.
Dat Zeelandnet ons vrijdag na het eerste telefoontje niet heeft teruggebeld vonden ze ironisch gesproken niet vreemd.
Maar volgens de heren had er op dat moment nog makkelijk iemand naar ons gestuurd kunnen worden.
Blijkbaar moest het hele park plat liggen wilde dat gebeuren.
De Delta-mannen hebben de spreekwoordelijke pleister op de diepe wond geplakt, maar dat is alleen symptoombestrijding.
We zijn online, maar storingen kunnen blijven voorkomen.
Helaas, er zal gegraven moeten worden.
Nieuw huis, nieuwe tuin.............ons keurig aangelegde pad gaat op de schop.
Wij zijn heel benieuwd hoe Zeelandnet/Delta het ongemak en de dagen zonder internet en televisie gaat compenseren.
Ook wij willen dat tevreden gevoel terug.
*****
Geen opmerkingen:
Een reactie posten