22 november, 2013

Zeelandnet laat klanten in de steek

********************************************************************************
Dit is improviseren: een blogje op mijn mini-Pad in een restaurant.

Zeelandnet heeft ons voor de tweede keer binnen drie weken in de steek gelaten. Geen internet en slecht televisie signaal.
Drie weken geleden vlak na de voltooiing van de bouw was het nog helemaal geen signaal.

Na vijf dagen kwam er een telefoontje: "Als het goed is, dan heeft u nu internet en televisie. Het spijt ons oprecht. Het moet nu helemaal goed zijn."

Niet dus!

Het haperde de hele week al, maar op het moment dat ik dan wilde gaan bellen herpakte wifi zich toch. Tot vandaag.

Manlief belde vanmiddag. Hij zou teruggebeld worden.

Dat gebeurde niet.

Toen wij de telefoon dan maar weer pakten kregen we allesbehalve "klantenservice" te spreken.

We worden aan het lijntje gehouden. De standaard, nietszeggende antwoorden: "Het moet uitgezocht worden. We zien dat er meerdere storingen zijn geweest. Daar gaan wel een paar dagen overheen."

'Wij willen nu direct een monteur!'
"Nee, wij kunnen op vrijdag om half vijf niet nog een monteur op pad sturen.'

Je kunt heel boos worden, maar je staat machteloos.

Ik heb dus geen idee wanneer mijn volgende blogje verschijnt.

Dat hangt geheel van Zeelandnet af!
****************************

Geen opmerkingen: