11 november, 2013

Verbonden

 
Vandaag is P. naar Rotterdam.
Morgen komt de verhuizer en wordt de rest van de inboedel opgeslagen tot we een pied à terre hebben gekocht.
 
Aangezien mijn knie slinkt, wat heel goed is, gaat het drukverband wat losjes zitten.
De bekwame Leona kwam mijn knie voor een deel opnieuw verbinden. Het verschil is duidelijk merkbaar.
Ze kon meteen het (bouw)werk van haar echtgenoot bewonderen. 
 
Vanmorgen werd ik door Ikazia gebeld.
Ik schrok in eerste instantie. Maar ze belden om te horen hoe het ging en hoe ik mijn verblijf had ervaren.
 
Zonder nou weer in details te treden over de oververhitte gedragingen van mijn buurman, sneed ik toch het onderwerp "gemengde zaal" aan. Want ik realiseerde me later pas dat "gemengd" voor sommige gelovigen uit den boze is.
 
Nu ben ik niet gelovig en ik heb er nooit een probleem van gemaakt, doch na mijn ervaring van afgelopen vrijdag wil ik toch liever met vrouwen op zaal liggen.
 
Sorry heren: maar ik ben na een aantal opnames tot de conclusie gekomen dat jullie - ja hoe zeg ik dat nou zonder op jullie zieltjes te gaan staan - niet zo "stoer" zijn.
 
Enfin, volgende keer mag ik gewoon zeggen dat ik met "Sjaan en Truus" op zaal wil.
******

Geen opmerkingen: