10 mei, 2014

Bekentenis

 
U heeft de gevulde eieren en tompoucen waarschijnlijk al koel staan.
Het opschrijfboekje voor "les points" ligt reeds naast uw stoel.
 
U verheugt zich enorm op het songfestival: want WE zitten in de finale.
 
Hier komt mijn bekentenis:
Ik heb het liedje nog nooit gehoord.
 
Echt waar!
Toen het uitkwam zaten wij in de VS.
En dinsdag heb ik niet gekeken.
 
Dat wil ik graag zo laten.
Ik word sacherijnig van die enge Willem Bijkerk en die namaak zoetlachse Ilse.
 
Daarbij:
het is crisis, er heerst een burgeroorlog in twee deelnemende landen en ik heb helemaal geen zin om naar een miljarden verslindend evenement met hysterische "artiesten" te kijken.
 
 
Geef mij de getroubleerde karakters van Vera en Wallander maar.
Vanavond vanaf 20.40 uur op Canvas.
 
 

Geen opmerkingen: